Jebkādu jautājumu gadījumā, lūdzam, sazināties rakstiski (birojs@energokomplekss.lv) vai zvanot pa tālruni 67724140. Varēsim Jums palīdzēt mūsu darba laikā (I-V 8:00-17:00).

Ar Jums sazināsies telefoniski vai rakstiski 3-4 stundu intervālā uzņēmuma darba laikā.

Spēkā esošie normatīvie akti nenosaka, cik ilgam jābūt preces garantijas termiņam. Parasti tiek uzskatīts, ka tam ir jābūt vismaz 2 (divi) gadi. Taču ražotājs var noteikt arī īsāku vai garāku termiņu vai vispār nenoteikt to. Neatkarīgi no ražotāja sniegtās garantijas, ja pircējs ir fiziskā persona Patērētāju tiesību likuma izpratnē, pircējs vienlaicīgi ar preces vai pakalpojuma iegādāšanos iegūst tiesības 2 (divu) gadu laikā no pirkuma veikšanas brīža pieteikt pārdevējam pretenzijas par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem. Garantijas jautājumos lūdzam sazināties ar kontaktpersonu, kas apstrādāja Jūsu pasūtījumu vai sūtīt ziņu uz birojs@energokomplekss.lv.

Lai atceltu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar kontaktpersonu, kas apstrādā Jūsu pasūtījumu, vai rakstiet e-pastu uz birojs@energokomplekss.lv. Atkarībā no pasūtītās preces un pasūtījuma statusa mēs sniegsim Jums informāciju par pasūtījuma atcelšanas iespējām. Ja pasūtījumu būs iespējams atcelt, mēs atmaksāsim Jūsu naudu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienas pēc abpusējas vienošanās par pasūtījuma atcelšanu.

Ja piegādātais/saņemtais produkts ir sliktas kvalitātes, nepilnīgs vai bojāts, lūdzam steidzami sazināties ar kontaktpersonu, kas apstrādāja Jūsu pasūtījumu, vai rakstīt uz e-pastu birojs@energokomplekss.lv. Lai paātrinātu pretenzijas izskatīšanu, lūdzu, sniedziet tādu informāciju kā: produkta kods, produkta un tā iepakojuma fotogrāfijas, svītrkodi un detalizēts situācijas apraksts, kā arī lūdzam norādīt vēlamo prasības pieteikuma risinājumu (maiņa, atlaide vai naudas atmaksa).

Ja klientam ir sadarbības līgums, tad pasūtījumu apmaksa notiek saskaņā ar līgumā atrunātajiem nosacījumiem. Ja klientam nav sadarbības līguma, tad apmaksu var veikt ar pārskaitījumu priekšapmaksas rēķiem vai klātienē ar skaidras vai bezskaidras naudas līdzekļiem pirms preču izsniegšanas.

Lai kļūtu par sadarbības partneri, sazinies ar mums caur e-pastu birojs@energokomplekss.lv ziņā ietverot savus rekvizītus, vai zvani pa tālruni 67724140.

Fiziska persona var noformēt pasūtījumu. Ja fiziska persona vēlās noformēt preču piegādi, tad par pasūtījumu tiks atsūtīts priekšapmaksas rēķins. Ja fiziska persona vēlas preci izņemt no noliktavas, pirms preču saņemšanas nepieciešams norēķināties uzņēmuma kasē – norēķini iespējami gan ar skaidras, gan neskaidras naudas līdzekļiem.

Klients var atbraukt uz uzņēmuma noliktavu un iegādāties preces, kas tajā brīdī pieejamas. Preces, kas nav noliktavas atlikumā, iespējams pasūtīt gan uz vietas, gan attālināti.

Ja pasūtītā prece atrodas noliktavā, tad pasūtījumu iespējams saņemt jau nākošajā darba dienā. Citos gadījumos pasūtījuma noformēšanas brīdi atbildīgā kontaktpersona Jūs informēs par precīziem piegādes termiņiem.

Energokomplekss birojs, noliktava un preču izsniegšanas zona atrodas "Kroņos", Ķekavas pagasts, Ķekavas novads, VGP Parks teritorijā. Strādājam darba dienās no 8:00 līdz 17:00. Lai uzzinātu detalizētāku informāciju, lūdzam, skatīt kontaktu sadaļu.

Ja klients pārdomājis un ir nolēmis atgriezt preci, jāsazinās ar personu, kas apstrādāja veikto pasūtījumu. Ja atgriežamā prece ir uzņēmuma noliktavas pozīcija un tās iepakojums nav bojāts, atbildīgā persona palīdzēs noformēt preču atgriešanu. Ja atgriežamā prece nav uzņēmuma noliktavas pozīcija, konkrētais gadījums tiks izskatīts individuāli, kā rezultātā klients saņems atbildi, vai preci ir vai nav iespējams atgriezt.