Ja aktuālo vakanču sarakstā neizdevās atrast sev atbilstošu pozīciju, bet vēlies veidot savu karjeru pie mums, tad sūti savu CV uz personals@energokomplekss.lv, e-pasta tematā norādot “Pieteikums brīvai vakancei”.

Mūsu personāla daļa labprāt izskatīs Tavu pieteikumu un informēs par iespējamām pozīcijām!

Tev uzticēsim: 

  • Meklēt un piesaistīt jaunus piegādātājus
  • Strādāt ar esošajiem piegādātājiem, uzturēt ilgtermiņa attiecības
  • Prognozēt iepirkumu apjomus un plānot atbilstoši noteiktajiem termiņiem un budžetam
  • Pārzināt atbildībā esošās produktu grupas un to tehniskos datus, piegādes termiņus un cenas
  • Koordinēt materiālu iepirkšanu un to piegādi, kontrolēt krājumus
  • Uzraudzīt un analizēt atbildībā esošo produktu grupu kustību ERP sistēmā
  • Konsultēt kolēģus un klientus par atbildībā esošām produktu grupām

Veiksmīgai ikdienas darbu veikšanai nepieciešams:

  • Jebkura līmeņa izglītību tehniskajā jomā
  • Darba pieredze iepirkumu un/vai pārdošanas atbalsta  jomā (darbā ar tehniskiem produktiem)
  • Labas zināšanas darbam ar MS Office programmām
  • Prasme  sazināties  latviešu un angļu valodā
  • Priekšroka kandidātiem ar zināšanām elektromateriālu jomā

Tavi ieguvumi, pievienojoties Energokomplekss komandai:

  • Nozīmīga loma nozarē vadošā uzņēmumā, vadības un draudzīgas komandas atbalsts,
  • Atalgojums no 1900 – 2200 EUR bruto
  • Profesionālās pilnveides iespējas
  • Veselības apdrošināšana (pēc pārbaudes laika)
  • Civiltiesiskā un nelaimes gadījumu apdrošināšana (no pirmās darba dienas)
  • Nelaimes gadījumu apdrošināšana darbinieka bērniem
  • Degvielas kompensācija vai iespēja izmantot darbinieku autobusu
  • Komandas saliedēšanas pasākumi 
  • Atbalsts nozīmīgos dzīves brīžos un apsveikumi svētkos
  • Līdzfinansējums pusdienām, kafija, tēja, saldi un veselīgi pārsteigumi

Kā pieteikties:

Savu pieteikumu un CV sūti uz epastu personals@energokomplekss.lv.

Jūsu iesūtītie personas dati tiks uzglabāti 6 mēnešus kopš iesūtīšanas brīža. Ja vēlaties, lai Jūsu iesniegtie dati tiktu izmantoti arī citos SIA Energokomplekss personāla atlases konkursos, lūdzam mūs par to informēt.

Tev uzticētie pienākumi: 

  • Sagatavot piegādātājiem dažādus pieprasījumus un pasūtījumus 
  • Ievadīt ERP sistēmā pieprasījumus un pasūtījumus 
  • Kontrolēt piegādes termiņus  un informēt par tiem pārdevējus, klientus
  • Sagatavot dokumentāciju klientiem piedāvājuma/pasūtījuma fāzē
  • Sekot līdzi tenderiem un palīdzēt to noformēšanā

Mēs no Tevis sagaidām:

  • Augstu precizitāti, atbildības sajūtu un spēju ievērot termiņus
  • Prasmi efektīvi plānot savu darbu un strādāt patstāvīgi
  • Labas sadarbības un komunikācijas spējas
  • Teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu un angļu valodas zināšanas
  • Profesionāla vai augstākā izglītība enerģētikas vai kādā tehniskā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Tavi ieguvumi, pievienojoties Energokomplekss komandai:

  • Atalgojums no 1400 EUR (bruto) 
  • Profesionālās pilnveides iespējas
  • Veselības apdrošināšana (pēc pārbaudes laika)
  • Civiltiesiskā un nelaimes gadījumu apdrošināšana    (no pirmās darba dienas)
  • Nelaimes gadījumu apdrošināšana darbinieka bērniem
  • Daļēja degvielas kompensācija vai iespēja izmantot darbinieku autobusu
  • Komandas saliedēšanas pasākumi  
  • Atbalsts nozīmīgos dzīves brīžos un apsveikumi svētkos
  • Kafija, tēja,  saldi un veselīgi pārsteigumi

 

Kā pieteikties?

Savu pieteikumu un CV sūti uz epastu personals@energokomplekss.lv.

Jūsu iesūtītie personas dati tiks uzglabāti 6 mēnešus kopš iesūtīšanas brīža. Ja vēlaties, lai Jūsu iesniegtie dati tiktu izmantoti arī citos SIA Energokomplekss personāla atlases konkursos, lūdzam mūs par to informēt.